Перманентен погон Power AWD
Миниваните со погон на четири тркала се поле за експонирање на премиум произведувачите. Во оваа престижна класа се представи достојно Rodius PowerAWD.
Системот AWD го распределува вртежниот момент помеѓу предната и задната оска во однос 40:60. Тој работи во тандем со 4-каналната електронска стабилизирачка програма (ESP) која што постојано ја следи промената на состојбата на патот и однесувањето на возилото. Во случај на ризична ситуација, ESP системот автоматски ке превземе контрола врз вртежниот момент и силата на сопирање за да се спречи инцидент.
Кога ке одберете за вашиот Родиус перманентен погон 4х4, заедно со него добивате и електронски регулирани носачи на моторот, кои ги елиминираат и последните остатоци од шум и вибрации.
За пријатното возење на Родиус пред се има заслуга високо софистицираната Т-троник трансмисија, произведена од Mercedes-Benz. Таа има 5 степени за движење нанапред и 2 степени за движење наназад, компјутерски контролирана за оптимално подесување на точките на промена за максимална удобност и намалена потрошувачка на гориво. Т-троник трансмисијата на Родиус вклучува и зимски режим (Winter mode) на управување, кој овозможува поаѓање напред или назад директно од втор степен на пренос. Така се избегнува опасноста од пролизгување по снежни или заледени површини. При потреба од поголема моќ, Т-троник трансмисијата дозволува префрлување во мануелен режим на управување.
Родиус се предлага и со класична 5-степена механичка трансмисија со двоен замаец.
Роден од SUV и лимузина
Со мотор и трансмисија од теренецот Рекстон и комфортна суспензија наследена од Чермен, Родиус е вистинска високопроодна лимузина со седум места.
Мотор 2.7 XDI/CDI (дизел)
Тип: 5- цилиндричен реден
Хардвер: Mercedes-Benz
Софтвер: Delphi
Вбризгување: директно, 1600 бари, 3G Common-Rail
Моќност: 161 к.с (119 kW)
Максимален вртежен момент: 340 Nм/1800-3250 врт./мин.
Родиус се гордее со еден од најсилните мотори во класата на моноволуменски автомобили. Благодарение на модерната Common-rail технологија од трета генерација, максималната моќност и вртежниот момент располагаат со широк вртежен дијапазон.
Комфортна суспензија
Превземена од лимузината Чермен предна суспензија на Родиус е со спирални пружини и двојни триаголни носачи. Тоа овозможува максимален контакт со подлогата, ограничувајки го страничното клатење.
Сложната многурамена задна суспензија ги абсорбира ударите од нерамнините на патот. Резултат на оваа комбинација е исклучителнто комфортно возење, за кое придонесува и долгото меѓуоскино растојание.
Систем за сопирање
Како што му прилега на еден моќен автомобил, Родиус е опремен со вентилирачки дискови за кочење на сите четри тркала. На лизгав терен 4-каналниот 4-сензорен антиблок систем (ABS) го спречува бокирањето на тркалата при нагло запирање и така го задржува автомобилот во саканата тректорија. За потполна контрола врз упавувањето ABS користи и сопирачки асистент (BAS).
Aктивната заштита против превртување (ARP) го ограничува автоматски осцилирањето на кабината преку контролата на сопирањето. Овој систем не е вклучен во основната верзија и доаѓа само во комбинација со електронска стабилизирачка програма (ESP).